18/8

Idag har jag bara varit hemma själv. Men vid sex så for jag med mamma och josse å kollade på adams fotbollsmatch. Dom är svin duktiga fast dom är så små! Medans vi lämnade av pappa och adam på samlingen for jag, mamma och josse till lindex och skulle fixa nån rabatt på sakerna som dom hade köpt igår. Det var typ en tunika, jeansleggins, bikini och sen idag köpte vi lite smink också. Det blev i alla fall sjukt billigt. På fredag ska jag också klippa mej, mamma har bokat tid åt mej å josse. Andra josse ska också klippa sej då. Typ samma tid också fan va coolt bara en kvart senare har jag. Imorn ska jag och josse vara med tara och karin också det ska bli roligt. Snart börjar ju skolan också, trist. Men jag måste ju bättra mej alvarligt! Jag länktar lite tills skolan faktisk, man har inte så mycket kvar att göra på dagarna nu. Aja nu ska jag sluta skriva om mitt ointresanta sommarlov. hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0