23/8

Ååå vad jag hatar det hära. Skolan Börjar imorgon och jag har typ inte ens hunnit göra allt jag ville göra i sommar. aja jag har ändå saknat skolan lite. Det känns som att det är dags att börja med allt igen, inte bara sitta och slappa det har jag också blivit lite trött på faktiskt. Men det värsta är ju att det börjar bli kallt nu, trist. Men jag har ju nåt att se fram emot när vintern kommer, utomlands. Fan va skönt plus att josse ska ju följa med då.

Idag kommer josse också hem då ska jag fara till hon och vara dära den sista lediga tiden jag har kvar. Det var meningen att jag skulle gå på stan med josse igår å köpa lite Mer nya kläder tills skolan börjar. Men så blev det inte. Fast nu ska jag gå och kolla vad jag ska ha på mej för kläder imorn. Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0