Bort!

Idag har jag klippt mej. Jag blev sådär nöjd. Aja allt det slitna är i alla fall borta.Sen gick jag och josse på stan för. Andra josse skulle hem, hon hade träning. Efter en stund kom hanna också så hon gick med oss ett tag. När vi kom hem åt vi skit god mat, sik! Nu sitter jag hära och gör ingenting. Josse ska på cup i boden också hela helgen så då blir  det nog bara jag i helgen då. Skulle ju kunna vara med en viss person, men det känns bara som att jag slösar min tid i onödan på dej! Varför kan vi inte ha det som förut? allt var så bra då. Jag kunde prata om allt med dej. Du förstod precis vad jag menade när jag förklarade nåt. Du visste alltid vad man skulle säga och göra. Det känns som att du bara försvinner längre och längre bort och det gör ont. Det verkar som att du inte ens bryr dej längre. Jag behöver dej nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0