storuman

jag har inte skrivit på länge för att jag försöker att få in mina bilder på datorn men det har hänt nåt så det går inte. jag får väl vänta tills mamma kommer tillbaka med den andra datorn. idag vaknade jag vid tolv, gick och sola och sen åt jag frukost. sen ringde det skit många gånger så jag fick springa in och ut hela tiden! efter ett tag så ringde jag mamma å frågade om busstider eftersom att jag och josse ska fara till mamma som jobbar i storuman. dära vid halv fem kom pappa hem. sen efter nån minut kom farmor, farfar  och adam å sa att dom skulle fara med adam till josse och jacob som är i jacibs stuga, så då vart det bara jag och pappa igen så vi moppade till max och åt, lite mysigt. sen kom josse och hennes mamma så for vi och hyrde filmer som vi ska ha med oss till storuman och lite stressigt blev det för att josse hade träning. nej nu måsta jag packa vi far ju imorn till mammsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0