varmt!

Hallå

Igår kväll blev det inte som jag hade tänkt. Vi for till mammas farbrors stuga som inte ligger så långt bort från vars josses mormor och morfar bor. Så jag och adam han bara säga hej sen drog vi dirrekt till josse. Hon och hennes typ kusin barn kom och mötte oss på vägen sen spenderade jag och adam resten av kvällen dära. Vi fiskade, fångade paddor och åt glass. Adam och kevin som nästan är lika gammla blev skit bra kompisar. Efter det for vi hem vid elva nån gång och jag å adam bestämde att om jag borstar hans tänder så borstar han mina. Så blev det också, jag fick mest utanför munnen menmen. Idag vaknade jag vid elva och skit bra väder var det ju så jag satte mej i solen, och satt dära typ några timmar, sen åt jag lite gubbar. När mamma och pappa kom hem skulle jag klippa gräset, hänga tvätten, städa och ränska i rabatten! Men det blev bara att klippa gräset och nyss har jag och mamma ränsat tillsammans. Måste bara också berätta vad mamma gjorde: mamma: dehär är nog hummle (drog upp) jag: nä mamma det är en brännässla: mamma: VA?! och så sa du inget. hahaha jag höll på att skratta ihjäl mej när hon stod dära och hoppade runt. men nu ska jag nog gå och tjata på mamma. Är svin hungrig och adams träning slutar typ åtta!! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0