Tisdag & onsdag

Igår var vi på arons med skolan, och det var ju meningen att vi skulle ha en mentorsdag. Men hela vårat arbetslag utom sjuorna var dära. Plus att alla nior frår norrskenet också var dära. men det var kul i alla fall. Det hade nog bara varit tråkigt om det bara var vi dära. Men i slutet av dagen när man nästan fick fara så kastade edwin i mej i vattnet med kläderna på! Lite smått iriterad vart jag ju eftersom att jag och josse skulle gå till hennes mammas jobb. Jag fick hjälp av josse att putta i han men då åkte alla i. Så jag och josse kasta i gustav också men då blev vi utslängda. Trist vi som skulle kasta i andre också! Men vi hade i alla fall med oss mjukisar. Så vi bytte till det och sen så gick vi till josses mammas jobb lite smått blöta.

Idag har vi haft lagdag och våran klass vann hela dragkamps tävlingen, Wiho! Det var sjukt varmt att hålla på med lekar ute hela dagen idag så jag fråga josse om hon ville förja och bada men nä. Så då har jag suttit i solen sen jag kom hem och nu hära. Men nu hör jag att det börjar lukta mat. höres!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0