Meet me halfway

Nu har jag gjort tyska hela dagen/kvällen, det var bra gjort av mig tycker jag så jag förtjänar en paus. Lite chill framför datorn och sen vet jag inte riktigt. Jag har fixat fina färger på både tånaglarna och händerna tills vi ska fara utomlands, det gjorde jag medans jag pluggade så jag vet väl inte om det blev så mycket pluggande i alla fall. Ska fixa ny bloggdesign också jag, blev inte ens nöjd med den förra jag gjorde!  

Men vet ni vad?! Jag tror bestämt att jag nog ska sluta vara så anti facebook nu, till och med min mamma har det så det är nog dags att jag skaffar det nu... Ville verkligen inte ha men alla tjatar på mig så det får bli facebook då! Men jag är ändå ganska glad att jag äntligen ska skaffa det, jag känner mig så utanför annars.

Att skriva blogg är som att meditera för mig, varge gång jag skriver så blir jag så avslappnad och tänker inte på det jobbiga som läxor och allt sånt. Det är konstigt för ändå kan jag sitta och rabbla upp hur mycket som helst om hur jobbigt det är med skolan och om hur mycket läxor vi har. Men det ska verkligen bli skönt att komma bort härifrån ett tag, bort till solen. Faktiskt bara 3 skoldagar kvar. Jag kämpar på!


My cool style

Kommentarer
Postat av: josse

Du som säger att du inte förstår hur alla kan skriva så långa inlägg.. vad gjorde du nu då??

2009-12-14 @ 21:28:20
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0