mysigt

Vi körde afro idag igen, svin kul som vanligt och svettigt. Jag ska alltid köra afro istället för att springa! Man får dock ont i fötterna eftersom att det är en barfota dans, men det skiter jag i. Nu väntar jag bara på att josse ska bli klar i duschen så att jag får sminket, sen så fixar jag mig å drar! Imorgon ska jag i alla fall vara med min underbara sötnos josefine forssberg. Det förtjänar hon eftersom att hon blir så ledsen när jag säger att jag inte kan vara med henne. Så i morgon är det en kväll bara för hon och mig, vi ska hyra film och äta lite smått å gått och bara mysa. Jag har inte varit hos henne på skitlänge så det ser jag fram emot! Men nu ska jag fixa mig innan det blir för sent. hade bra ♥


Kommentarer
Postat av: josse

puss på gull :) men jag har skuldkänslor för att jag blir så sur!

2009-12-04 @ 20:23:10
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

lycka till ikv carro! ;)

2009-12-04 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0