should i stay or should i go?

Idag gjorde jag bort tyska provet, fan vad skönt nu är det bortgjort och inge mer prov i år! Jag fick g på det sa hon men jag skulle ändå få se resultatet imorn.

Imorn börjar vi 8.00 för vi har våran första match då, vi som åker skolbuss kommer ju aldrig att hinna. Den är på skolan typ tio över, plus att vi måste vara där tidigare också eftersom att vi måste hinna byta om och sånt! Men jag tror att josses pappa kunde skjutsa, men vi får se annars går vi i den stickande kylan! Men det är lungt vi far till värmen på fredag! Bara imorgon kvar. Vi som trodde att det skulle bli en chill dag missa nästan alla lektioner. Men nej, första matchen är innan vi ens börjar andra är under en rast och tredje är på mentors, som ändå inte är nå jobbigt! Men det gör inte så mycket för vi kommer inte göra så mycket på lektionerna ändå, det är ju mest julpyssel och sånt som börjar nu. När vi far börjar det roliga i skolan som, lekar, julpyssel, lunchmusik och allt sånt som ändå är ganska kul. Men jag skulle ju inte precis välja att se film och leka med klassen istället för att fara utomlands!


Kommentarer
Postat av: Clara

haha vackra bilder :D och det finns inte ord för hur avundsjuk jag är på dig och josse just nu! :D

2009-12-16 @ 17:05:33
URL: http://clarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0