26/7

jag har inte gjort så mycket i dag, först när jag vaknade for jag till josse vi målade om i hennes rum. Sen var det bara att fara hem och äta, sen har jag suttit hära sen dess. men jag tänkte berätta lile om igår. efter maten moppade jag min syster och min lillebror till afären och köpte lite godis. min syrra hade pappas gammla moppe och hon som inte kan nåt om den blev galen när den inte startade så min lillebror fick hjälpa hon. Sen efter ett tag startade den och vi hann nog köra några meter sen stannade den igen. men den nöten hade bara glömt att sätta på bensin kranen eller vad det nu var. senare vid kl 8 for jag och mötte josse, vi for till donken köpte varsin glass och satt dära tills vi kom på att vi kan ju  vara med gustav så vi bestämde det och så for vi till kvantum först och köpte kinderägg. men när vi var utanför kom gustav där så vi pratade lite med han sen gick vi in och köpte kinderägg. Sen satt vi och bygdde dom dära sakerna som är i äggen. efter det köpte vi lite enkronors tugg. sen bar det av till gustav. Men på vägen började det att regna så vi vände och for till josses syrras lägenhet eftersom att josse skulle sova där och hennes syrra var inte ens hemma så vi chillade lite där. efter att vi hade varit där ett tag gick vi till preem men det var bara typ 3 min tills dom skulle stänga så vi skyndade oss och köpte chips. sen for jag hem. När jag kom hem satt josse och jacob och kollade nån film så jag såg lite av slutet med dom. Sen gick jag och la mig. men nu ska jag nog gå och kolla film med adam!

 
farfar & adam


pappa & farmor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0