22/11

Vanligtvis brukar jag hata söndagar eftersom att jag aldrig har nåt att göra då. Men idag har jag faktiskt gjort väldigt mycket nytta tycker jag. Jag har städat hela mitt rum plus bäddat rent i sängen, varit på stil och körde hårt, och hängt tvätten. Det tycker jag faktiskt var ganska bra gjort av mig! Det ska bli mysigt att krypa ner i en nybäddad säng!

Imorgon är det måndag igen, det känns som att det aldrig börjar närma sig mot jul opch nyår! Men som josse säger: Man ska alltid ha nåt att längta efter då går det snabbare! Så nu har jag ju tisdag att längta till, då slutar vi vid lunch tror jag.

26 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: josse

Jag tycker att det hära är läskigt... vi tänker typ likadant och så göra vi likadadna saker! Jag brukar också hata söndagar men igår så städade jag mitt rum precis som du, jag bädda nytt i min säng precis som du, jag hängde upp tvätt, precis som du! Nåja :)

2009-11-23 @ 07:27:34
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0