i don't mind

Det gick bra idag på min lektion, lite saker kunde varit bättre menmen. Efter skolan gick jag, josse, clara, hiba och mikaela till stil. Vi tränade där ett tag sen så följde jag med josse och hennes familj på storheden. Vi shoppade lite gott till imorgon kväll. Alla tjejer i klassen ska till josses syrras lägenhet, och senare kanske killarna kommer också. Men det blir i alla fall kul! Imorgon ska jag hinna på släktträff också, den började vid sjun så jag hinner nog vara ett litet tag innan jag ska iväg. Vi skulle vara hos "josse" vid åtta tror jag det var. Men nu ska jag gå och bänka mig framför tvn, det blir väl bara jag och ostbågarna i kväll då, mysigt ska vi ha!


why do you always do this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0