läxa

Vi har seriöst läxa varje dag! Jag tror jag ska börja meditera och bara fokusera på läxa så kanske det går bra. Då kanske jag får högre betyg också. Det ska jag fan tästa. Men inte nu, jag har gjort klart med läxa för idag. En hel matte sida,. Fast jag ska nog plugga lite till musikomprovet.

Mitt stil kort har kommit idag också, nu ska jag bara hämta ut der sen ska jag börja träna för fullt. Jag kommer aldrig ha nån fritid, det kommer bara bli läxa, träna och dator. Men nu längtar jag till DH! jag har längtat hela veckan det var så spännande sisst! Nåja tillbaka till läxan. puss!


Kommentarer
Postat av: clara

åh jag borde också börja meditera..:O :D

2009-11-03 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0