Take me far far away

Idag var jag med josse, Hon var hundvakt så jag var där och höll henne sällskap. Jo, hunden blev lite kär i mig också tror jag. Mer tänker jag inte säga om det!

Idag köpte ju mamma en ny jacka för mina pengar. När hon berättade om den blev jag svin sur för jag trodde att det var en sån jacka som jag ville ha. Men som tur var det inte det, men den var ändå fin. Lite lättad blev jag ju, bara det att nu har jag inga pengar till nåt annat denna månad.

Vi fick även veta idag på skolan att alla andra klasser har börjat men vals utom våran... vi ska ha det efter jul. Typiskt jag som hade velat ha det nu. Jag tror nog att jag är den enda som vill det menmen, det är ju kul att dansa!


Kommentarer
Postat av: josse

Nu har du lite fel. Jag vill också ha vals nuuuu!

2009-11-21 @ 13:32:47
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0