6/10

Tänkte bara säga lite roliga saker som har hänt dom hära dagarna. Först i måndags så hade vi träslöjd då morgan rapade på antons mössa, så anton blev lite äcklad och tog den dära slangen som suger jätte hårt. Man typ har den när man ska suga upp spån och sånt. Ja så skulle han damsuga bort rapen och då sögs hela mössan in och så fick vi öppna påsen där allt hammnar å ta ut en väldigt spånig mössa. hahah klant säger jag bara anton!

För nån dag sen gjorde min syrra också en liten sjuk grej. Hon skulle äta glass och den skulle tina lite först tyckte hon, så hon satte in den i skafferiet och glömde bort den! Haha störd! Jag hade också ätit av den glassen nån timme innan så då blev jag skylldig och alla trodde jag var dum i huvet som hade sattit den fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0