Everything i own

Jag har haft ont i skallen hela dagen igår och i morse. Men nu knarkar jag panodil så det är bättre. Men det kan bero på att jag går och lägger mig så sent och stiger upp så tidigt. I helgen var vi tex uppe till fem, vakna tio! Så nu börjar det bli dåligt på veckorna också jag lägger mig kring ett ibland två, galet! Ikväll direkt efter DH ska jag hoppa i säng. Men det betyder ju att jag måste plugga till tyska och biologi provet nu. Ååå jag blir så less på skolan!! Plus att proven är på samma dag jag kommer inte ha nån fritid denna vecka. Aja nästa vecka är lugn i alla fall för då har vi prao. Det kommer nog bli skönt, förutom dom pissiga tiderna. Komma ifrån skolan, läxa, allt och alla! Nu ropar maten och magen skriker! hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0