Hur är det med minnet?

Det gick ganska bra på utvecklings samtalet faktiskt. Jag ska nog kämpa lite mer och försöka höja mina betyg. Det är vel nåt jag alltid säger men det händer aldrig, men nu ska jag verkligen försöka! Imorgon ska jag faktiskt gå till skolan och hämta min läxa, som jag så klart glömde i skåpet innan lovet. Jag ska försöka få med josse också så det blir lite trevligare. Men jag skulle ta med min skåpnyckel när jag hade utvecklings samtal, men det glömde jag såklart också. Aja det gör inte så mycket vi behöver en prommis. Men nu har jag inget att göra så jag ska nog hoppa i kojs i min nybäddade säng. Eller nästan nybäddade säng. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0