jag har gjort inbrott...

I CARROS BLOGG, och vem kan jag vara? Jo, josse såklart! Det råkar ju vara så att jag kan carros lösenord. Men hon sitter framför tv;n och sjukar sig. Hon blir alltid sjuk. ALLTID! Vi ska gå till carro snart. Carro ska gå hem och jag ska in till stan. Jag kan ju chansa vad carro ska göra när hon kommer hem. Hon kommer lägga sig framför tv;n med ett täcke över sig, sen kommer hon ligga dära hela kvällen och tycka synd om sig själv! Jaa, jag gissa rätt! Carro vet inte att jag sitter här och skriver på hennes blogg, hihi. Nä, men nu ska vi röra på påkarna. Ha en bra dag och ha på er mycket kläder så ni inte blir sjuk som lilla carro!
// COOLASTE JOSSE I VÄRLDEN, iiiih

carro är ett matvrak, puss på gull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0