Snöar!

Äntligen det snöar! Jag har väntat på det så länge, det är så fult ute när det är kallt och grått. Lite vitt på det så blir allt fint. Sen ska jag ju åka utomlands över ju och nyår, det ska bli skit kul. Speciellt när min gullrumpa ska följa! Men idag hade vi i alla fall prov. Det gick nog ganska bra fast jag skrev lite för mycket tyckte jag, lite grötigt typ. Aja man får vel hoppas. Nu har farmor och farfar kommit så maten väntar. Sen ska jag gå ut på en liten prommis med min josse. Vi skulle typ gå till afären och köpa lite godis å hyra film till josse och hennes mamma, dom skulle mysa ikväll. Trist att jag inte har nån att mysa med. Nej nu popar alla på mig, det är tydligen bara jag som fattas. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0