tack mamma!

Jag har väntat så länge på att hon ska fylla på min mobil så, tack för gratis smsen också! Det kan behövas nu. Jag längtar till i morgon. Det ska bli en myskväll med brudarna, lite skräck filmer som jag hatar och sånt! Nåja det blir väl bra i alla fall. Jag och josefine kanske gör nåt annat, för hon värkade inte gilla skräckis så värst mycket hon heller. Vi kanske planerar ett och annat bus! Men jag är ju sjuk också så vi får se hur jag mår i morgon. Hoppas bara att jag mår någorlunda bra. Erika åkte ut idag också, YES! Det har jag längtat efter, men nog för att det inte hade gjort så mycket om eddie åkte heller. Nä nu väntar i alla fall sängen, jag ska sova länge så jag kanske sover bort min sjukhet. godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

CARRO OM DU SKRÄMMER MIG DÅ BLIR JAG ARG!! haha :D:D

2009-10-31 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0