hit me with your best shot

jag ska inte ljuga och säga att jag inte hade lust att blogga idag, det är faktiskt så att jag inte har haft tid. I morse for jag, josse och juto till ormis för en liten tur i backen. Juto var mycket bättre än jag trodde att hon skulle vara och jag måste säga att jag är stolt över henne! Efter det så hade jag ca en timme på mig innan alla skulle komma till mig för en efterlängtad taco middag! Sen har vi bara varit "vi" resten av kvällen. Vi körde lite fyris och wii. hehe så tufft. En bra lördags kväll. Och nu är det bara jag och mina tråkiga tankar om att skolan börjar snart. Påsklovet var över snabbt! FÖR snabbt!





riktigt profsiga tjejer på ormis. Sen kommer dom lite för privata bilderna
så det blev inte många som faktiskt får visas för allmänheten.



Kommentarer
Postat av: Camilla

haha tufft ;) :D

2010-04-11 @ 11:28:07
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0