i knew you

Jag känner ofta att jag vill sluta blogga, ta bort min blogg. Den känns så ful, ointressant osv. Men jag gör det aldrig.. och det glädjer mig. För vad skulle jag göra på veckokvällarna annars, när jag inte vill sitta fastklistrad i en bok. När jag verkligen känner att jag har lust att skriva och bara lätta på hjärtat lite. Även fasst det inte är mina egna ord och citat, så ändå. Det känns nästan som att prata med nån som lyssnar och förstår precic hur jag känner. Hehe Korkat det låter. aja nu ska jag i alla fall sussa, behöver all sömn i världen för morgondagen hihi! Och förhoppningsvis så blir morgondagen en bättre dag.
natti natti grisar
              


hihi klokt av mig

Kommentarer
Postat av: clara

ta ALDRIG bort din blogg carro!! :)

2010-04-08 @ 19:06:46
URL: http://clarii.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha skulle skriva EXAKT samma sak som clara! :D GÖR ALDRIG DET DITT SATEBARN!! <3

2010-04-09 @ 16:44:41
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0