måndagsbarn

Josse visade mig hennes sjukt fina balklänning som hon har köpt, och nu börjar jag riktigt ångra mitt köp. Jag har kollat runt lite på asos.com, och dom jag har hittat som är fina tycker jag är lite korta. Jag skulle vilja ha lite balaktigare. Inte såna hära tajta små. Men sen hittade jag en fin som jag fasnade för.. och upptäckte att det var en sån mikaela visade till oss! Tusan! Men jag ska fortsätta kolla lite nu. Jag har kollat hos josse, och hennes dator lever ju sitt eget liv så.. ja! Chill dag idag OCH imorgon. Vi ska på bio med klassen imorgon och innan det har vi två lektioner, musik och bild! Vi kommer missa språk och idrott! Baam! Nåja tillbaka till mitt letande av den perfecta klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0