mickanpickan

villket fint inlägg av jossakossa! min guldklimp♥ Men ändå villket sammanträffande, jag var inne på hennes spotify igår, hihi.

Nåja provet i so tror jag nog att det kan ha gått ganska bra. Men jag ska inte säga nå mer för än jag vet säkert. Jag kom precis på att aldrig när jag har nåt att skriva så sägar jag typ: provet gick bra/dåligt, jag har läxa som ska vara inne imorgon, jag ska duscha nu. Och såna saker. Vem fan bryr sig egentligen, då är det ju lika bra att inte skriva alls! hur som helst så får ni ett gammalt trist inlägg som liknar alla andra som jag alltid fixar och trixar uppp på min blogg, Jag, josse och josefine har varit och glidit runt på stan, vi köpte resten av mickans present och josefine köpte riktigt läckra smycken till ikväll. För då ska ju vi till mikaela som jag såklart har glömt att ens nämna. Oj oj vad tiden går fort när man har roligt. Dags att börja fixa sig lita granna mohahahaha.

varning mikaela detta kommer bli en 16 års fest du aldrig kommer glömma!!!

ni får ju självklart lite av de sexigaste bilderna jag kan hitta på mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0