snuskigt vidrigt

tjabba tjena hallå
Jag har bestämt mig för att börja av vänja mitt hår som jag tvättar varenda dag. Så jag har gått omkring med skitigt hår idag med en mössa över. Det dåliga med att jag tvättar det ofta är ocskå att varje gång jag tvättar det så schamponerar jag det ca 2-3 gånger! Inte heller bra. Så det ska jag sluta med och efter i helgen ska jag börja med att gå omkring i snuskigt hår oftare. ska också tästa josefines sätt, att sätta i torr schampo. Men inte just nu för nu ska jag hoppa in i duschen och schamponera håret tre gånger. heidoo


Kommentarer
Postat av: Josefine

EN GÅNG CARRO, EN GÅNG! Åh IDIOT! Det BLIR rent då. TÖNT!!

2010-04-29 @ 20:33:50
URL: http://juiceee.devote.se
Postat av: mickan

Men är du helt tokig!

2010-04-29 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0