glöm mig aldrig /din josse

Kändes som att det var länge sen jag smög in och tjuvbloggade hära. Carro ligger väl hemma i sin säng och sover. Hennes säng är skön. Hon har alltid rosa sängkläder det är gulligt. Carro är också gullig. Hon är dessutom smart och jag älskar hon jätte mycket! I år har jag och Carro känt varandra i 10år. Det borde nästan firas tycker man! Kanske borde gå ner på knä och fria eller vad tycker ni? Jag kan och SKA leva med Carro hela livet ut. Alla ser ju mig och Carro som en person också. Förut vet jag i alla fall om två stycken stod och prata så sa ena nått om Carro ex. -Du vet Carro Flodström? -Nej. -Men hon som alltid är med Josse Forssberg. -Jaha, hon! Så känner man igen oss! Vi som alltid är med varandra. Men det är en dag i vår vardag. Vi ringer till varandra minst 3 gånger efter skolan. Då pratar vi även på datorn men som sagt, det är vår vardag och det är inte alls nå fel i våra ögon. Vi hör ihop, så är det. Men vi är så enormt olika. Jag är en sportig tjej som gillar fotboll, Carro är en tjejig tjej som gillar dans. Carro älskar att lyssna på musik och sjunga. Det gör inte jag där emot. Fotboll, fotboll, fotboll!!! Vi är verkligen inte lika på många sätt. Men vi litar på varandra och humorn för oss samman. Det finns ingen som vet så mycket om mig som Carro gör. Skrev ju att vi ringer till varandra minst tre gånger per dag.. vi måste inte göra det men vi vill! Vi vill prata med varandra även fast vi inte har nått att säga. Alla som känner oss vet att vi "bråkar" vädligt ofta! Men det betyder som ingenting för oss.. då gör det ju såklart det men efteråt är det bara pangbong - bortglömt! Carro är också som en familjemedlem. När jag har "släktträff" säger min mormor att Carro ska följa med, det måste ju betyda nåttt? Jo, att vi hör ihop! Min mormor tjatar alltid om Carro. Om mormor nån gång ringer hem till oss så svarar jag då kande det första hon säger vara ; "Hej, tjockisunge. Hur har Carro det?" Vi bryr oss om Carro. (Alla vi bryr oss om dig Carro, jag vet att du kommer läsa det hära) När jag är hos Carro känner jag mig också som en i hennes familj. Jag kan tillexempel gå och slå hennes lillebror, bara så där! Okej.. inte slå, slå.. men ni fattar. Att jag & Carro lärde känna varandra måste ju ändå betyda att vi kopplade ihop redan från första början annars hade vi aldrig varit vänner nu. Men Carro - JAG ÄLSKAR DIG! ♥ /Från din Josse

Nu känns det hära som värsta fjortis skrivningen men det är det inte. Allt är sant och det är så jag känner.. puss



ååh jag blev lite blank i ögonen! jag älskar dig med tjockisunge♥/ din carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0