long gone

jag hade helt trott att det skulle bli super väder idag, men nej. Järn spikar! Jag som ville gå på en lång promenad i solen eller på stan och käka glass. Vad som helst. aja sitta hemma och läsa hunger spelen är nog inte så fel.. eh!



Våran klass.. är det ens en klass? I nian är det väll meningen att man ska vara super bra kompisar och vilja fara på en klass resa. Men så är det tydligen inte för oss! Alla hatar varandra och en efter en byter klass. Det känns trist dom enda som riktigt håller sams i klassen är i alla fall tjejerna med varandra. Jag längtar i alla fall tills vi slipper högsdadiet och klassen! Hoppas att vi slipper klass resa med våran klass på ca 10 pers som är kvar.


Kommentarer
Postat av: clara

håller med, vår klass har varit en enda stor besvikelse (inte tjejerna då)...

Men imorgon när jag kommer hem tar jag det fina vädret med mig, så då måste vi gå på stan och äta glaaasss!! ;)

2010-04-05 @ 13:46:21
URL: http://clarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0