why'd you have to go and be a fool again

När jag tittar tillbaka på gammla inlägg på min blogg känner jag mig helt tom. Jag kunde skriva om hur lycklig jag var och hur mycket jag älskade alla runt om mig. Men inte nu nå mer. Jag har mina vänner och det räcker för nuet. Dom älskar jag i alla fall till döds. Ni ska veta att ni står högst upp på min lista mina guldklimpar! Tänk att jag aldrig trodde att det kunde gå så här fel för nån månad sen, då jag kände mig som lyckligast. Vad hände, var det bara jag som märkte nåt?

I run my life
Or is it running me?
Run from my past
I run too fast
Or too slow it seems
When lies become the truth
That's when I run from you.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Carro du är bäst! <3

2010-04-20 @ 18:56:27
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0