bra för mig

jag som älskar ringar kan ju inte precis ha varenda ring i riktigt silver å sånt, så jag blir alltid grön av några ringar. Det är alltid lika irriterande men jag fick ett bra knep idag. En i min klass sa att man ska sätta nagellack på ringen. Korkade jag blev ju helt chockad eftersom att jag helt glömde att det finns ju gemonskinligt nagellack. tänkte mer på en silvrig ring med rött nagellack på. snyggt. aja alltid lär man sig nå nytt. skolan idag var även riktigt kul. Klassen verkar inte så hopplös ändå.

ska testa nån dag! För snart ska jag mamma och pappa till stan
och kolla på kakel till köket. Då hoppas jag på att kängorna som jag
hittat på stan följer med hem!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Smart! :D

2010-08-25 @ 16:57:46
Postat av: mickan

Hoppas du får dom där jäkla skorna nu! :D

2010-08-25 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0