inception

Gick på bio med alla tösarna utom en.. som var tvungen att vara hemme och plugga iför ett väldigt viktigt prov. Jag sänder all min tur? till dig! Aja vi såg i alla fall inception. Den var bra vid dom tillfällena jag fattade nåt. villket inte var så ofta. Jag fattade men fattade ändå inte liksom. Men det var en cool film. Om man kan uttrycka det så. Ikväll vill jag lova att jag sonar tidigt för en tjej som jag känner som tyvär inte var med på bion ringde och väckte mig vid.. hmm.. kanske 9.48 eller nåt sånt. Men jag tackar henne ändå för det, annars hade jag sovit bort hela den soliga dagen.

i väntan på skjutsen


josefine är såå fin på den här bilden!


när man ser allt detta kan man ju bara längta.

allt från mig, see yaa humans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0