cheap

Idag for först jag och josse till stan för att boka klipptid och så blev det lite mer också. Efter det så tog vi clara och josefine på mopparna och for till storheden. Jag känner att jag borde vara sparsam med mina sommarjobbs pengar men dom är nog nästan slut snart ändå. Jag orkar inte lägga ut nån bild på det jag köpt men det kommer mest troligt imorn. Nu kommer allt jag köpte på nolia och på "semester trippen".


köpte även en kedja och spänne till dom där. Så jag och josse ska pillra
ihop halsband av det nån dag.

den helsilvriga råkade jag dock tappa igår.

hittade en liten rea butik. cheap monday skor för 40 spänn

cheap monday jeans för 50! Jag vill åka tillbaka dit!

ikväll blir det mest troligt att fara till jossa och sova i hennes lekstuga kanske?
Vi hade även tänkt att hämta mat så sent som möjligt. mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0