unknown

igår kom min syster hem från turkiet med skor! Köpte även mina efterlängtade höst/vinterskor. Blev lite besviken när det inte heller var fångarna på fortet idag.



ser lite ut som pippi skor på bilden.



pizza hos clara sen!


clara var den ända som var klar på bilden.. höhöhö så bra humor alltså!



en sak som jag håller på att spricka av ilska för är att min lillebror får kläder
för mer än mig och han upskattar dom inte ens lika mycket.. trist va.
Igår fick han kläder för 800 spänn och idag för 390!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad är det för jävla kanin bild på mig?

2010-08-26 @ 22:32:58
Postat av: josse

jag skulle uppskatta så jäääävla mycket om du tog bort bilden på mig.

2010-08-26 @ 23:58:27
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0