hökvägen

Idag gjorde jag och josse ett försök på en springrunda. det gick inte så bra för min del, konditionen kan man ju inte precis skryta om. Men nu ska ni få bliderna som jag lovat. Men först en liten sammanfattning. Först sov vi två nätter i lycksele. Efter det åkte vi till piteå och sov en natt där obs! alla nätter spenderade jag och josse i ett tält. Tidigt blev vi väckta och så skulle vi till nolia. det var det värt. Jag fyndade på marknaden och utanför i en rea butik med kläder från weekday, monki och cheap monday. Nu: Bildbomb!






jag ska skaffa en sån här!!


nu har jag brått mot gültza så mina fynd kommer sen! hejsbajs!

Kommentarer
Postat av: mickan

nä men josse...vad gör du med glassen? :P



Carro va söt du var på den femte bilden <3

2010-08-16 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0