all we ever do

Idag var en superdag tycker jag! Vi fick vårat schema som är så jävla soooft!! torsadg och fredag är ju ändå bäst. sovmorgon båda dagarna och en lektion på fredag. Gillar också att vi inte har idrott. Vi kommer bli så runda å goa på BF1A. Vi fick våra skåp idag också, ja jag lyckades väldigt bra med att få upp det. Flera gånger faktiskt. Fick även hjälpa massa andra som inte fick upp det(stolt). sen så hämtade jag även ut mitt busskort. Som inte funkade.. Jag som tyckte att det var skönt att jag hade gjort bort det.

ja kommer nog kunna överleva tre år till ändå.

i väntan på maten.. innan magknipet kommer.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad fint du hade fixat håret! :)

2010-08-24 @ 20:47:38
URL: http://josefinejuto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0