zip

Jag josse och mamma var på stan. Det var kul att få med sig mamma. Dock så varade det inte så länge men det var kul ändå. fick lite grejor idag. Carros dag enligt mamma. Måste också berätta nu så att alla förstår. Det är lite jobbigt att min bästa vän heter josse och min syster.. så därför ska jag från och med nu säga josse till min syster och jossa till josefine forssberg.




höhö snygga trosor för 9.50 spänn ;);)

mina snygga block som jag och jossa köpte idag. 10 spänn

sjukt sköna jeans!


behövde verkligen en ny stor väska till skolan.
men nu ska jag se fångarna på fortet!

Kommentarer
Postat av: mickan

Var köpte du trosorna??

2010-08-31 @ 16:48:09
Postat av: carro

H&M ;);)

2010-09-01 @ 15:20:36
Postat av: Viktoria

vart köpte du den första tröjan?:)

2010-09-01 @ 16:52:00
URL: http://viktoriiaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0