luleåkalaset

Igår blev inte som väntat. Hade varit så mycket skönare att hyra en bra film med ett gäng och proppa godis! Men sånt kommer vi hinnna med. Luleåkalaset är bara en gång per år. Även om det inte alltid blir som man tänkt sig. Vi började med att fara och sola/bada på gültza. Dock bara jag, josse, clara och mickan. Men det var kul. Lite för kul för tiden gick fort och kl var fyra väldigt fort. Vi skulle vara hos clara kl fem. Jag och josse kom kl sex.. så vi missade också den enda bra artisten som jag ville se på hela luleåkalaset. Melissa horn! Så resten av kvällen deppade jag och många andra. Kanske inte pga det men ändå. Påväg hem så hittade jag en stupfull syster så vi cyklade hem tilsammans och såklart bara för att jag ville hem så pajade cykeln och vi fick gå. Men det var ganska nära så det gjorde inte så mycket.







jag var på bra humör hela vägen dit.. det blev inte en ända bild från
där inne.

alla ekrar slets bort.. en "halvmåne" enligt josse


jag gillar bildbomber


juste, jag köpte ett nytt nagelack igår också. Förr var det svart nu är det vitt jag kör på grått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0