when the summer runs away

på onsdag kommer min syster hem från turkiet! Jag längtar. Men dock efter conversen som hon kommer hem med! Båda mina converse är helt paj nu så det passar perfans! även min lillebror ville ha.. han har ju min storlek på fötter om inte större så jag kan variera med han.  



tänker även övertala mamma att jag vill ha ett par bajssnygga höst/vinter kängor.
Gråa för lite variation. Behöver även en ny halsduk. Dom har  såå snygga på vila..
men den färgen jag vill ha finns inte kvar. Bajs! Så det får bli en annan om den jag vill
ha inte kommer in igen. nej nu ska jag börja glida mot sängen. delar säng med min lillebror
för tillfället som sparkas å har sig när han sover1! Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud vad fint det låter alltihopa med de gråa kängorna och halsduken osv. Blir så avundsjuk på din stil sometimes Caroline. Du är alltid så fin och har alltid så fina klaeder hihi :) <3

2010-08-24 @ 20:51:15
URL: http://josefinejuto.devote.se
Postat av: carro

ååh den här kommentaren är värd att svara på! Tack josefine! Du ska inte heller säga så mycket tötii! pusspuss

2010-08-25 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0