snor

Jag älskar den här årstiden, då får man äta/slicka hur mkt snor man vill för det tar aldrig slut!
Äter helst de som är grönt som har den lite saltare arom smaken, fast även de gula och det genomskinliga går bra det med :)

nu tycker jag tex att det är lite pinsamt att peta i näsan och sen stoppa i munnen eftersom många tycker att jag är äcklig då. så nu vet ni, känns skönt att komma ut ur garderoben!

om ni undrar varför jag brukar springa hem efter skolan så är det för att peta ut dom där goda kusarna som har legat och läskat där hela dagen.

kram carro


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaahah

2010-12-11 @ 00:03:21
Postat av: Camilla

vidrigt

2010-12-12 @ 20:23:42
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0