born to run

Just nu önskar jag att vi hade haft en hund, så jag hade haft en anledning till att gå ut, lyssna på musik och vara i sin egen värld. Men istället sitter jag och tuggar på ett helt urtuggat tuggummi och pillar mig i naveln! Men imorgon ska jag i alla fall på stan med syster. Det kommer bli... jaa! Inte så kul med tanke på att jag redan har shoppat upp alla mina pengar. Jag sitter fortfarande och suktar efter den dära perfekta snygga vårjackan...som jag inte ens har hittat ännu. Jag längtar så här _____________________________________________________________________ mycket efter vår/sommar just nu! Mest alla snygga vårkläder som man får ha på sig. Slippa alla stora feta jackor! Man kan bara gå omkring på stan i en jeans jacka och sitta på kulturens hus trappan å äta godis i den första varma vår solen! Och det bästa, cykla till donken med ett coolt gäng och äta luleås godaste glass!!11 Nej nu ska jag gå och måla mina naglar i någon cool färg, sen ska jag ringa till josse och prata bara för att jag inte ska känna mig så ensam. Men nu känner jag att det luktar chokladbollar!












Kommentarer
Postat av: josse

Jag tycker om dig. Lääängtar tills du kommer ringa! Förresten fina bilder :$

2010-02-25 @ 17:18:42
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/
Postat av: clara

åååhhhh sommaaaaar!

2010-02-25 @ 17:57:38
URL: http://clarii.blogg.se/
Postat av: camilla

häääääääääääääääääääärliga bilder!

2010-02-25 @ 19:00:17
URL: http://oasisnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0