godiiiis

järnspikar! Varför ska man bo ute i byyyn när man vill ha godis! Så satans långt att gå i det hära svin kalla vädret! det var så äcklig middg så jag e hungrig nu.. lite godis skulle ju vara bra. Om jag kom mig till afären. Tänk om man skulle bo i stan fan vad soft, bara gå till villken kiosk som helst och köpa lite fett godis. Men nähä det blir inge godis för mig jag ska ju göra läxa, om jag orkar. Jo jag ska orka har ju prov, om jag sitter här en minut till så kommer mamma skrika på mig.. så jag ska orka, som alltid. Tjarrå

inte den läxan jag har men den här bilden såg jobbig ut, så ni förstår
hur mycket jag lider


mmm! Godis!


Men... imorgon är sista dagen innan loooov!!! Riktigt chill! Sen så hörde jag också att vi inte har nån svenska imorgon för cp anneli ska till thailand i tre veckor! hon var ju nyss på cran canaria? Något avis! Nåja eftersom att hon ska dit så slutar vi ännu tidigare om jag förstod rätt. Det är något chill!


Kommentarer
Postat av: josse

godis såg inte läskande ut ju? usch!

2010-02-24 @ 19:11:11
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0