let loose you choose

Just nu är jag trött som ett svin! Jag skulle kunna somna i villken ställning som helst, stående? ja! Men det är ju bara fredag kvar, känner mig vidrigt sjuk också är svin förkyld.. och att bli snöbadad hjälper ju inte så mycket! Men snart ska jag till farmor och farfar, det var ett tag sen, jag vill ha hennes goda mat! En lite rolig sak är att min lilla lillebror har bett mig att göra en msn åt han, låt mig skratta HA-HA! Vem skulle han adda då? Nej det får han vänta med tycker jag, i alla fall tills det flesta i hans ålder har skaffat msn. Nu ska jag gå och hjälpa adward att skotta, vi ska göra en cool liten gång till bussen! ciao


Kommentarer
Postat av: josse forssberg

MEN ÄR DU STÖRD????? Skaffa msn åt han förhelvete!!!! NU!! Annars gör jag det åt han!

2010-02-04 @ 16:00:23
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0