nationella

Imorgon är det nationella igen. Men den här gången är det ju dubbelt så länge! Jag hatar nationella! Men bara för att jag är så trött så kommer jag faila imorgon, typ somna direkt vi får provet.

Josse städade ur frysen idag.. hon hittade bla en låda med typ massa kakor, choklad bollar, och snickers kaka i. Undrar om det går att äta? Hon hittade också ca tio paket tortillas, med typ två i varje! Vem sätter in det i frysen ens då? Nåja nästa vecka skulle vi tydligen ha en "frysvecka" då. Bara äta all mat som vi har i frysen. Jag tror att jag äter hos josse då, det är kanske inte så så säkert att äta den maten! Det var allt det "intresanta" jag hade att dela med mig. Nu ska jag äta, förhoppnings vis någon ätbar mat.


Kommentarer
Postat av: josse

jamen det är bara att komma till mig och äta! Jag bjussar

2010-02-10 @ 19:46:47
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0