oboy

Mina sommarskor som jag har beställt från H&M kom idag, måsta bara säga att dom var så sjukt snygga på bilden och i verkligheten..men på! Njaa, Inte precis vad jag förväntade mig. Min fötter såg ut som en uppstoppad gris korv! Så jag ska kanske byta till en storlek större eller köpa ett par andra snygga till sommaren. Nåja intressant va. Nu ska jag i alla fall gå och hänga tvätt, ciao!


Jag kan ju också tillägga att jag är hungrig som en björn så jag skulle kunna äta precis allt just nu!


hittade en lite smågammal bild!


Kommentarer
Postat av: josse

Måste du vara wannebe min pappa? Eller okej.. han är ju rätt så cool............

2010-02-08 @ 16:14:37
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0