Rewrite my history

Varit och glidit runt på stan.. svin coolt om jag får säga så. Nej men jag köpte bara lite linnen och ett öronhänge. Har också insett att jag behöver mycket mer pengar! Jag vill ju inte precis gå runt i en tarsig väska. Sen så behöver jag en ny vårjacka också. Mamma detta inlägg är för dig!!

Linnerna var bara normala två långa och ett som är djup på sidorna. Men jag orkar inte ens stoppa ut nån bild på dom. Bara helvita och ett svart, men ni får nån bild på öronhänget.




Sen så kommer mitt golv snart, och när byggarbetarna håller på att lägga det så ska jag flytta ner i källaren till min syster. hon kommer nog mest troligt inte ens att sova där eftersom att hon alltid sover hos jacob. Men jag klarar mig, en dubbelsäng för mig själv tackar jag inte nej till precis! Men nu ska jag gå och sätta mig framför brasan med min bok som ska vara utläst... imorn? heiiidåå!

Kommentarer
Postat av: clara

supernajsigt örhänge carro! :D

2010-02-22 @ 16:11:23
URL: http://clarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0