your pictures facing down

Jag tyckte att skolan idag var lite trist, det hände så mycket som jag inte var med på. Jag blev lite smått ledsen av det men jag ska inte tänka på mig själv när det gäller detta, vi kommer sakna dig i alla fall! Nåja skit i det, jag fryser i alla fall som en gris även fast jag just nu sitter inlindad i ca 5 filtar! Bara om det var nån som var intresserad.

Men i helgen tror jag att det blir att bara ta det lungt, chilla med mina bästisar a.k.a godis. Fast jag tror att det mest troligt blir bio med tjejerna på lördag, vi ska se shutter island! Hatar verkligen skräckisar! Jag lovar, jag har mardrömmar fortfarande en månad efter! Nåja vad gör man inte för dessa underbara flickor. Nää men jag tror ändå att det kommer bli bra, är lite taggad att se skräckis på bio ändå. Men det hade ju liksom varit roligare om vi hade sett den sent, men josse ska så klart komma och förstöra allt med hennes satans, dunna, iddi träning! Så det kanske blir tidigare då.

Men jag märkte nyss att när man trycker på caps lock så lyser det en liten lampa brevid! Det var lite coolt. men nu ska jag ha fredags myyyyyys, med mig själv dock.



Tycker att den ser ganska så läskig ut, nu kanske jag backar ur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0