gilla

god morgon! Jag vaknade av att min mobil lät, så jag började leta efter den som en galning. Först under kuddarna och allt sånt sen i springan mellan sängen och väggen, men den var under sängen så jag var tvungen att dar ut hela sängen, då blev jag i alla fall pigg och steg upp. Men det behövdes för jag kan andå inte sova hur länge som helst.

Men ikväll ska jag vara med josse, vi ska köpa B&J och hyra film. Det var ett tag sen vi gjorde det. Jag har saknat det! Nåja nu ska jag gå och äta lite frulle. höres


Kommentarer
Postat av: josse forssberg

Du är riktigt duktig!!! Du har lyssna på mig med tanke på bilderna! Danke!

2010-01-23 @ 18:16:56
URL: http://josefineforssberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0