härligt??

Det började bra idag och slutade.. inte så bra kan man säga. Först hade vi matte prov, jag var helt säker på att jag inte kunde nåt men jag fick bara ett poäng ifrån godkänt! Så imorgon ska jag rätta upp. Sen när vi skulle hem missade vi skolbussen.. så vi fick sitta och vänta på den andra hur länge som helst! Sen när den väl kom så var den typ 10 minuter sen. Men det värsta av allt var att vi fick soppatorsk vid josse Så vi fick putta bussen, det var dock en minibuss. Sen fick vi gå ner till vägen och bli hämtad av en annan. Svin kallt var det! Jag som hade så brottom i morse hande inga vantar och ingen mössa! Nu fryser jag som en gris för att jag börjar få tillbaka känseln i hela kroppen! Men nu ska jag äta plättar.. mamma frågade inte ens vad vi åt på skolan så så klart blir det sammma som på skolan! Nu är jag less och jag ska göra massa läxa också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0