miss you

Jag har inte varit ut på hela dagen inte ens öppnat dörren och kännt hur kallt det är! Sen så har jag suttit vid datorn hela dagen också, men det var en gång jag tog en paus från det, när jag såg let's dance. Fan vad soft. Jag börjar nästan få ont i huvudet nu! Men jag ska nog ändå ta med datorn till sängen (Y) Jag har nästan suttit upp allt batteri, lite att göra carro!!

Men imorgon ska mamma och pappa på 40 års fest så då får josse vara hemma med adam. För imorn skulle vi vara hos clara några tjejer, det kommer nog bli kul. Innan skolan börjar! Men nu ska jag borsta tänderna sen ska jag hoppa i säng med min nya skönhet! Godnatt

me and my cheez doodles.
Jag skulle gärna byra ut dom mot mah babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0