naturally

Det blev inte så tidigt som jag önskade at jag skullle ha lagt mig. Tusan imorgon ska jag lägga mig tidigt, då kanska jag får sova länge för vi har ju sovmorgon också. Men just nu så håller mina ögon på att rammla ihop.. det är väl bra? Det betyder att jag ändå är trött och kan somna på kvällarna, så då kanske jag somnar om jag lägger mig tidigt imorn. Då ska jag fixa allt innan det blir försent. Det är ganska likt mig att ta allt i sista minut. Men nu ska jag sova och det menar jag! Jag ska aldrig ta mer ta med datorn till sängen den förstör mitt liv! Godnatt..igen, nu ska jag drömma om glass




Kommentarer
Postat av: Camilla

söt carro! :)

2010-01-19 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0