Play it again

Jag skulle ju göra matte? Jag ligger kasnke 10 sidor efter.. Sen så skulle jag fara på stil också, fan! Varför har jag inte gjort nåt av det ännu. Jag tror att jag ska sätta mig med matten en liten stund. Sen har jag också bestämt mig för att börja äta nyttigt.. jag kom på det idag när vi hade hk. Vi hade kakbuffé och jag åt mest av alla till och med killarna. Så jag ska i alla fall ta en frukt och äta det medans jag, så smart som jag är pluggarpluggarpluggar matte! Det är ett måste om jag ska hinna till diagnos på fredag. Men det blir nog ändå inte en så speciellt lång stund för jag är svin trött! Jag ska börja gå och lägga mig klockan åtta.. om det funkar.


Men på onsdag så ska vi till teknikens hus, yee! Då slipper vi skolan, vi får sovmorgon också!! Det är ju det bästa, vi har inte haft en ända sovmorgon sen i sjuan! Då var det sovmorgon på schemat. Inte nu inte! Det är svin dåligt, jag är alltid trött. Men nu känner jag att matteboken vill jobba, pennan vill glöda och jag vill döda, HA HA.. fyndigt! Nåja natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0